white
Online nu

Backoffice / Planner / Kantoorcoördinator

Functietitel: Kantoorcoördinator / Planner
Locatie: Hoofdvestiging (bijv. Rotterdam of waar je kantoor is)
Uren: 32 uur (of in overleg)
Salaris indicatie: € 2.500 – € 3.500 bruto per maand

Wat je gaat doen:

  • Plannen van verhuizingen en routes

  • Contact met klanten (telefonisch / mail) en opvolgen offertes

  • Facturatie en administratie

  • Ondersteunen van verhuizers en chauffeurs

  • Voorraadbeheer van verpakkingsmaterialen

  • Kwaliteitscontrole en klanttevredenheid monitoren

  • Samenwerken met marketing (offertes, website)

Wie ben jij:

  • MBO+ of HBO werk- en denkniveau

  • Ervaring in logistiek, planning of administratie is een pré

  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling

  • Proactief, planmatig en stressbestendig

  • Affiniteit met verhuisbranche is een voordeel

  • Goede beheersing van Nederlandse taal

Wat bieden wij:

  • Marktconform salaris + goede secundaire voorwaarden

  • Mogelijkheid tot hybride werken (gedeeltelijk op kantoor / thuis)

  • Afwisselende functie in snel groeiende organisatie

  • Doorgroeimogelijkheden

  • Prettige werksfeer

Solliciteren:
Stuur CV + motivatie naar info@verhuisbedrijfmk.nl o.v.v. “Vacature Planner / Backoffice”.

Solliciteer nu

Sluit je aan bij ons dynamische verhuisteam en bouw mee aan zorgeloze verhuizingen door heel Nederland. Wij bieden goed salaris, kansen voor groei en werken met respect en teamwork. Als allround verhuizer maak jij dagelijks het verschil bij particulieren en bedrijven.